DNI NA ZWROT
SZYTE W POLSCE
Zwroty i reklamacje

ZWROTY 

Jak zwrócić produkt?

 

FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ

Dokładamy wszelkich starań, abyś był w 100% zadowolony z zakupionych u nas ubranek. Jeśli natomiast z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, to możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.  

Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@mamaiti.pl

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki.

Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym i posiadać przyczepione do nich oryginalne metki.

 

    

Zapakuj starannie produkty i wyślij je na adres: 

Mamaiti

Grenadierów 34/U2

04-073 Warszawa

tel. 732066899 

 

Przesyłki Pocztą Polską do nas nie docierają, nie bierzemy więc odpowiedzialności za paczki wysłane tym przewoźnikiem.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem i do paczkomatów.

Polecamy wysyłkę jedną z firm kurierskich - można skorzystać z przyjaznego serwisu https://furgonetka.pl/

 

Po otrzymaniu Twojej przesyłki i weryfikacji stanu zwróconych produktów. 

Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.

 

Szczegółowy regulamin zwrotów znajdziesz na stronie Regulamin zwrotów i reklamacji.

 

 

REKLAMACJE

Jak zgłosić reklamację?

 

FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. 

Poinformuj nas o reklamacji poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@mamaiti.pl

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

 

    

Zapakuj starannie produkty i wyślij je na adres: 

Mamaiti

Grenadierów 34/U2

04-073 Warszawa

tel. 732066899 

 

Przesyłki Pocztą Polską do nas nie docierają, nie bierzemy więc odpowiedzialności za paczki wysłane tym przewoźnikiem.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem i do paczkomatów.

Polecamy wysyłkę jedną z firm kurierskich - można skorzystać z przyjaznego serwisu https://furgonetka.pl/

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.

Pamiętaj!
Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.

Szczegółowy regulamin zwrotów znajdziesz na stronie Regulamin zwrotów i reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl