ZWROTY
Jak zwrócić produkt?
FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ
Dokładamy wszelkich starań, abyś był w 100% zadowolony z zakupionych u nas ubranek. Jeśli natomiast z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, to możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@mamaiti.pl
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki.
Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym i posiadać przyczepione do nich oryginalne metki.
Zapakuj starannie produkty i wyślij je na adres:
Mamaiti
Grenadierów 34/U2
04-073 Warszawa
tel. 732066899
Przesyłki Pocztą Polską do nas nie docierają, nie bierzemy więc odpowiedzialności za paczki wysłane tym przewoźnikiem.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem i do paczkomatów.
Polecamy wysyłkę jedną z firm kurierskich - można skorzystać z przyjaznego serwisu https://furgonetka.pl/
Po otrzymaniu Twojej przesyłki i weryfikacji stanu zwróconych produktów.
Po zatwierdzeniu zwrotu w ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
Szczegółowy regulamin zwrotów znajdziesz na stronie Regulamin zwrotów i reklamacji.
REKLAMACJE
Jak zgłosić reklamację?
FORMULARZ REKLAMACJI - POBIERZ
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Poinformuj nas o reklamacji poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@mamaiti.pl
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Zapakuj starannie produkty i wyślij je na adres:
Mamaiti
Grenadierów 34/U2
04-073 Warszawa
tel. 732066899
Przesyłki Pocztą Polską do nas nie docierają, nie bierzemy więc odpowiedzialności za paczki wysłane tym przewoźnikiem.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem i do paczkomatów.
Polecamy wysyłkę jedną z firm kurierskich - można skorzystać z przyjaznego serwisu https://furgonetka.pl/
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji, podjętej po rozpatrzeniu Twojej reklamacji. W pierwszej kolejności postaramy się naprawić lub wymienić Twój produkt na nowy. Jeśli nie będziemy w stanie tego wykonać, zwrócimy Tobie środki za przesłany do nas produkt.
Pamiętaj!
Wpisz w formularzu reklamacyjnym kwotę jaką poniesiesz z wysyłką reklamowanego produktu. W przypadku uznanej reklamacji, środki te zostaną Tobie zwrócone.
Szczegółowy regulamin zwrotów znajdziesz na stronie Regulamin zwrotów i reklamacji.